DAULAT TUANKU

DAULAT TUANKU


Khamis, 22 April 2010

P94 Hulu Selangor : Ramai lagi akan keluar PKR - Zambry

Lebih ramai pemimpin serta ahli Parti Keadilan Rakyat (PKR) di negeri ini akan mengikut jejak dua pemimpin wanitanya keluar daripada parti itu untuk menyertai UMNO, kata Menteri Besar, Datuk Seri Dr. Zambry Abd. Kadir.

Beliau yang juga Pengerusi Badan Perhubungan UMNO negeri berkata, tindakan itu diambil kerana pemimpin PKR kini sudah hilang kepercayaan terhadap parti tersebut sebaliknya yakin konsep dibawa Barisan Nasional (BN).

"Saya tahu ada ramai lagi yang hendak keluar (dari PKR) tetapi mungkin masa yang akan menentukan. "Saya ucap terima kasih kepada mereka kerana telah sedar dan kita patut alu-alukan mereka," katanya kepada pemberita selepas mesyuarat Exco kerajaan negeri di sini hari ini.

Beliau mengulas tindakan Ketua Penerangan Wanita PKR negeri, Suraya Sulaiman dan Timbalan Pengarah Pilihan Raya Wanita PKR negeri, Roshanita Mohd. Basir yang keluar parti itu dan menyertai UMNO semalam.

Dalam pada itu, diminta mengulas kenyataan Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin yang sekali lagi melabelkan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai pengkhianat negara, Zambry berkata;

"Saya yakin apa disebut oleh Timbalan Perdana Menteri itu ada asasnya kerana jika tidak, takkan beliau hendak sebut begitu."

Jom Pakat Keluar Ramai-ramai!

BN Mampu Berubah. Sayangi Selangor, Yakini Barisan NAsional ( BN )

Warna-warni Politik
Torashah

1 ulasan:

Unknown berkata...

Salam Perjuangan..

Kami dari Unit Media Wangsa Maju amat teruja dengan pengendalian blog anda yang memaparkan artmembongk arikel2 yang berani dan tangkas.

Kami berharap kita dapat berkongsi idea dalam menyiarkan artikel2 yang mampu menyedarkan masyarakat tentang taktik2 kotor pembangkang.

Kami juga akan membantu anda dalam memberi penerangan dan membongkar Zaid Kaki Mabuk.

Layari blog kami di www.mediawangsamaju.blogspot.com dan beri komen2 yang bernas serta cadangan bagi memantapkan artikel2 kami.

Kami juga mengalu2kan penyertaan blog anda sebagai Follower kami.

Ketua UMNO Bhg. Wangsa Maju, Dato' Dr. Mohd Shafei Abdullah menyampaikan Salam Kasih khas buat anda.

Sekian dari,

AMAT
Crew Unit Media Wangsa Maju.