DAULAT TUANKU

DAULAT TUANKU


Sabtu, 20 April 2013

PRU -13 : Saya bertanding untuk mengalahkan Nizar Jamaluddin yang bongkak?


Saya bertanding untuk mengalahkan Nizar Jamaluddin yang bongkak, bukan untuk mengalahkan Dato Rosli Hussin. Zulkifli Ibrahim atau lebih dikenali sebagai Ustaz Zul dikalangan parti PAS kawasan changkat jering yang bertanding sebagai calon bebas sebagai tanda protes ahli ahli pas tempatan.

Kedengaran terdapat dua puak didalam PAS negeri dan pusat sekarang ini yang mana pendokong Islam sebenar dengan segerombolan yang penuh hawa nafsu dan gila kuasa seperti Nizar Jamaluddin.

Ustaz Zul Calon bebas juga menyatakan bahawa lebih kurang jam 4 pagi pada hari penamaan calon, seorang penyokong untuk beliau dicalonkan telah di "kidnap" dan dibawa lari supaya dia tidak dapat menjadi calon bebas oleh pihak yang tertentu.

Atas dasar sayangkan kampung halaman sendiri, dari diwakil orang yang tidak bertanggung jawab beliau atas keputusan musyawarrah sesama ahli telah membuat keputusan untuk bertanding sebagai calon bebas.Yang nyata adalah untuk tidak memberi kemenangan walaupun tipis buat Si gila kuasa Nizar Jamaluddin.

Warna-warni politik
Belantan

1 ulasan:

Berita dari gunung berkata...

cekak baju Nizar, tanya dia Lekir ada berapa batu..... tak boleh jawab, tonyoh kepala sekali.