DAULAT TUANKU

DAULAT TUANKU

Khamis, 2 Julai 2009

Berita Panas - Pengakuan Yb Jamal dan Osman Jailu

Malam tadi saya dan beberapa sahabat saya telah berjumpa dengan YB Jamal dan YB Osman Jailu, pada mulanya saya terkejut juga, tiba-tiba sahaja mereka nak bertemu ni apa ke halnya? Maka kami pun mengadakan pertemuan tersebut di salah sebuah restoran di Sunway tadi, selepas selesai menjamu selera maka bermulalah cerita sebenar pertemuan itu, rupa-rupanya pembangkang yang dah nak hancur tu buat cerita kat negeri Perak kononnya ada 2 YB nak lompat masuk balik Pakatan Rapuh tu.

Memang tidak dinafikan saya ada terdengar desas-desus mengenai perkara itu, namun saya tak layan sebab saya tahu ini hanya mainan politik kotor tahap jijik pembangkang, selepas itu saya pun bertanya kepada kedua YB tersebut, memang mereka ada niat nak melompat ke?

Nak tahu apa jawapan mereka? Dengan begitu bersungguh-sungguh dan ikhlas hati mereka berkata "Mati hidup balik pun kami tak akan sertai pakatan penipu itu lagi dan kami tidak akan sesekali mebuat perkara terkutuk seperti yang dituduh oleh pembangkang, jangankan PKR, PAS dan DAP pun kami tak ingin nak sertai"Tambah mereka lagi ini adalah percubaan dan permainan si syaitan yang bertopengkan manusia atau lebih dikenali sebagai boneka DAP iaitu Nizar Mental, dia dengan sengaja mengada-adakan cerita ini supaya dia boleh mengkucar-kacirkan negeri Perak yang sudah semakin tenang dan aman sejak kebelakangan ini.

Tujuan mereka berjumpa kita adalah untuk menjelaskan perkara sebenar dan memang saya nampak akan keikhlasan mereka, saya tahu dari awal lagi kenapa kedua YB ni keluar dari pakatan pembangkang! Mereka juga tekah meminta saya dan beberapa rakan bloggers yang lain untuk menyampaikan pesanan ini kepada seluruh rakyat negeri Perak, ini adalah fitnah semata-mata, tidak ada sesiapa pun dia antara mereka yang berniat untuk meninggalkan BN!

Saya merasa sungguh lega dan seronok kerana yang pertama ini bukan pertemuan yang di atur oleh kami, mereka yang mahu berjumpa kami dan menerangkan keadaan yang sebenar, bagi saya mereka tetap wira bagi negeri Perak! Biarlah orang nak kata apa pun, kalau tidak disebabkan mereka maka negeri Perak pun akan menjadi kucar -kacir dan kecoh macam Pulau Pinang! Bgitulah sedikit sebanyak kisah pertemuan saya dan sahabat-sahabat saya bersama kedua YB yang sangat saya hormati itu!

Saya nak berkongsi sikt dengan pembaca sekalian, sebenarnya bukan dari pihak BN yang nak melompat sekarang ni, cerita sebenarnya adalah ada dua orang Aduan dari pihak PAS yang akan keluar dari Pakatan Pembangkang di Perak.Anda nak tahu kenapa? Sebabnya ialah mereka sudah tidak tahan lagi dengan perangai si Nizar Mental yang menjadi-jadi kebelakngan ini, dia ni dah jadi gila talak tahap selsema babi, dia sanggup dan akan buat apa sahaja untuk berkuasa!

Maka dengan ini saya hendak berpesan kepada seluruh rakyat negeri Perak, anda semua jangan risau, tidak ada sesiapa pun dari pihak BN yang akan lompat masuk kandang pembangksang yang amat mencintai BABI tu lagi, malah akan ada dua atau lebih lagi adun yang menyertai BN!
Sekian. Terima Kasih

Sumber : parpukari.blogspot.com
Warna-warni politik Torashah

Tiada ulasan: